Με μόλις 𝟏𝟏𝟎𝐤𝐜𝐚𝐥 ανά cup
….και με συνταγή του 5λεπτου!

Υλικά για 6 μερίδες:
▪️ 6 πολύ μικρές τορτίγιες (6×18γρ)
▪️ 3 αυγά
▪️ 90γρ ανθότυρο
▪️ 1 πράσινη πιπεριά (εναλλακτικά ταιριάζει εξίσου και η κόκκινη πιπεριά και τα ντοματίνια)
▪️ αλάτι
▪️ πιπέρι

Εκτέλεση:
➡️ Σε 6 φορμάκια προσθέτω τις τορτίγιες ώστε να σχηματίσουν κουπάκια.
➡️ Χτυπάω τα αυγά και προσθέτω το αλάτι, το πιπέρι, το ανθότυρο και τα λαχανικά.
➡️ Γεμίζω τα κουπάκια από τορτίγια και ψήνω στους 190 βαθμούς για 20-30 λεπτα μέχρι να ροδίσουν.

👌 Ιδανικό για light dinner τις μέρες που μαζεύεσαι σπίτι με φίλους.

Tips for learning …

✅ To αυγό εκτός από πρωτεΐνες (ένα μεγάλο αυγό περιέχει 6γρ. πρωτεΐνης) περιέχει και χολίνη, η οποία συμβάλλει στο μεταβολισμό στη λειτουργία του ήπατος, αλλά και στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου (σε περίπτωση εγκυμοσύνης).

✅ Οι κρόκοι των αυγών συμβάλλουν στην υγεία των ματιών καθώς αποτελούν σημαντική πηγή λουτεΐνης και ζεαξανθίνης, δυο ουσιών που συμβάλλουν στην μείωση του κινδύνου εμφάνισης καταρράκτη και του εκφυλισμού της ωχράς κηλίδας η οποία αποτελεί την κύρια αιτία τύφλωσης σε ανθρώπους άνω των 55 ετών.